Ik kon mijn account niet activeren, wat kan ik doen?

user avatar

 

Zodra je het registratieproces hebt voltooid, ontvang je de activeringslink op het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je spelersaccount aan te maken.

Zorg ervoor dat je een geldig e-mailadres invoert en controleer het e-mailadres dat je hebt gebruikt om te registreren in alle secties (bijvoorbeeld: Postvak IN, Spam, Junk, Promoties, Sociaal, enz.)

Als je de link niet hebt ontvangen, probeer dan in te loggen. Je krijgt dan het bericht "Je account is niet actief". Vanaf hier kun je een nieuwe link aanvragen door te klikken op "klik hier om het opnieuw te versturen", daarna moet je het e-mailadres toevoegen waarmee je je account hebt geregistreerd om het te bevestigen.

Iets om in gedachten te houden!  De nieuwe link is 72 uur geldig.

Als je je met het verkeerde e-mailadres hebt geregistreerd, kun je je account niet meer zelf activeren en moet je een activeringsverzoek voor je account, om je e-mailadres bij te werken, naar de klantenservice sturen. Bereid je gebruikersnaam en de foto van je ID voor zodat je deze met de klantenservice kunt delen.

Als je je al hebt geregistreerd maar je account niet hebt geactiveerd, kun je je niet opnieuw registreren! Je moet alle bovenstaande stappen volgen om het te activeren.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 14