Waarom heb ik geen toegang tot mijn account?

user avatar

 

Mijn account is geblokkeerd.

Er zijn verschillende redenen waarom je geen toegang kunt krijgen tot je account:           

 

Je hebt het verkeerde wachtwoord ingevoerd.

Als je account is geblokkeerd omdat je een verkeerd wachtwoord hebt ingevoerd, volg dan de instructies via 'wachtwoord vergeten' na het klikken op Inloggen. 

 

Je hebt jezelf uitgesloten.

Zodra je zelfuitsluiting hebt aangevraagd, heb je geen toegang meer tot je account. Volgens de geldende wetgeving kun je de heropening van je account aanvragen na ten minste 6 maanden nadat je het hebt geblokkeerd.

 

Je account is geblokkeerd en moet worden geverifieerd.

  • Je account is geblokkeerd omdat je je foto niet binnen 30 dagen na je eerste storting hebt ingediend.
  • Je account is geblokkeerd omdat je het verificatieproces voor de gebruikte betalingsmethoden niet hebt voltooid.
  • Je account is gesloten omdat je de afgelopen 365 dagen niet actief bent geweest.
  • Het account is om juridische redenen opgeschort voor onderzoek.

Controleer het e-mailadres dat is gekoppeld aan je spelersaccount, daar vind je alle benodigde informatie over de redenen waarom je account is geblokkeerd.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 15 van 102