Verificatie verplicht vanaf 1 mei

user avatar

Vanaf 1 mei is het verplicht om je account te verifiëren.
Zonder verificatie kun je niet langer spelen, geld storten of opnemen.

Waarom moet ik mijn account verifiëren?

Accountverificatie is essentieel om de veiligheid en integriteit van ons platform te waarborgen. Het is nodig zodat je:

  • Geld kunt storten, opnemen en beginnen met spelen.

  • Je account kunt beschermen tegen ongeautoriseerde toegang.

  • Voldoet aan de wettelijke en reglementaire vereisten van de sector.

  • Daily spin & Amigoal kan gebruiken

Wat gebeurt er als ik me niet verifieer?

Bij het inloggen of registreren kun je nog steeds de verificatie overslaan.
In dat geval kun je echter alleen de website bekijken, en geen gebruik maken van functies.

Hoe kan ik verifiëren?

Gelukkig is het proces snel en duurt het slechts 2 minuten.
Je kunt dit zelf doen via het gedeelte "Identiteitsverificatie" in je account.

1

Verifieer hier voor Sport

2

Verifieer hier voor Casino

3

Verifieer hier voor Dice

Bekijk hier hoe je deze controles uitvoert: Account verificatie

👉 Zorg dat je een geldig identiteitsbewijs bij de hand hebt.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Verwante artikelen

Verificatie verplicht vanaf 1 mei

Vanaf 1 mei is het verplicht om je account te verifiëren.Zonder verificatie kun je niet langer spelen, geld storten of opnemen. Waarom moet ik mijn...

Hoe verifieer ik mijn ID kaart?

  Hoe verifieer ik via IOS Hoe verifieer ik via Android Hoe verifieer ik via desktop  

Hoe verifieer ik via IOS (App)

Volg deze stappen om uw profiel te verifiëren, zodat u kunt spelen, storten en opnemen.   1. Open het menu door op je profiel in de linkerhoek te k...

Hoe verifieer ik via desktop

Volg deze stappen om uw profiel te verifiëren, zodat u kunt spelen, storten en opnemen.   1. Open het menu door op je profiel in de rechterhoek te ...

Hoe verifieer ik via android mobile (App)

Volg deze stappen om uw profiel te verifiëren, zodat u kunt spelen, storten en opnemen.   1. Open het menu door op je profiel in de linkerhoek te k...

Ik geraak niet geverifieerd?

Als u niet geverifieerd geraakt kan het liggen aan verschillende oorzaken: U heeft het verkeerde document geüpload (enkel Belgische ID is toegesta...

Wat moet ik doen als mijn document verlopen is?

Je kunt alleen een geldig document verifiëren. Als je identiteitsbewijs is verlopen, vragen we je om een nieuwe aan te vragen en het opnieuw te pro...

Hoe u problemen met identiteitsverificatie kunt oplossen

Identiteitsverificatie is een cruciale stap om de veiligheid en naleving van regelgeving te waarborgen. Als je tijdens dit proces problemen ondervi...

Mijn identiteitsverificatie is mislukt. Wat moet ik doen?

Mogelijke redenen voor automatische afwijzing: Verlopen document: Het ingediende document is niet meer geldig. Gezicht niet herkend op selfie: ...

Hoe lang duurt het om mijn account te verifiëren?

Het verificatieproces is in de meeste gevallen snel en automatisch. In sommige situaties kan de analyse echter niet onmiddellijk worden bevestigd v...