Als je denkt dat een inzet verkeerd is afgehandeld, moet je eerst je inzet verifiëren. Je moet controleren of je de weddenschap hebt geplaatst zoals je dacht. Vervolgens kun je de officiële website van de wedstrijd in kwestie raadplegen. Wij gebruiken altijd de uitslagen van de officiële websites. Dus als het bijvoorbeeld om een wedstrijd van de Premier League gaat, gebruiken we de resultaten en statistieken die op de website van de Premier League worden gepubliceerd.
Ben je ervan overtuigd dat je weddenschap toch verkeerd is ingeschat? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag om je te informeren over je weddenschap, of om namens jou een verificatieverzoek in te dienen.
Welke informatie heeft onze Klantenservice nodig als we contact met hen opnemen over een bet?
Als je contact opneemt met de klantenservice over een bet, hebben ze de volgende informatie nodig.
De klantenservice heeft altijd het e-mailadres voor je account nodig, evenals de coupon-ID voor de bet, die je kunt vinden op de betting coupon voor je bet onder de odd.
Naast de coupon ID is het ook handig voor de klantenservice als je een link hebt naar de resultaten/statistieken van de weddenschap die volgens jou niet correct is afgehandeld.