Ik denk dat ik een gokprobleem heb

user avatar

Als je denkt dat je gokgedrag escaleert, kun je naar je huisarts gaan. Hij/zij kan je helpen of je doorverwijzen naar andere bevoegde instanties.

Natuurlijk kun je ook contact opnemen met onze klantenservice, zodat we je kunnen voorzien van alle benodigdheden.

Je kunt ook contact opnemen met de volgende organisaties:

Gokhulp

Website: https://gokhulp.be/ 

We willen je ook laten weten dat je altijd rechtstreeks contact kunt opnemen met de Belgische Kansspelcommissie. Als je dat wilt, kunnen zij je de toegang ontzeggen tot alle casino's, speelhallen en gokwebsites in België.

Je kunt contact opnemen met de Kansspelcommissie via de volgende bronnen: Telefoon: +32(0)2/504.00.40 (alleen op weekdagen tussen 9 en 17 uur))
Fax: +32(0)2/504.00.66
E-mail: info@gamingcommission.be 

Vul het contactformulier in:

https://www.gamingcommission.be/en/protection-of-players/access-ban/voluntary-request 

Brief:

Kansspelcommissie Informatiedienst

Kantertseen 47 1000 Brussel

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 10 van 16

Verwante artikelen

Stel een limiet in

De stortingslimiet is een wekelijkse grens die is ingesteld voor elke gebruiker op onze website. Deze limiet is standaard ingesteld volgens de wett...

Las een pauze in / Time-out

De time-out optie is beschikbaar voor klanten die tijdelijk een pauze wensen te nemen van onze website. U kan bij de time-out optie kiezen van een...

Account sluiten

Indien u niet langer gebruik wenst te maken van onze diensten, kan u ervoor kiezen om uw account te sluiten. Wanneer u uw account gesloten heeft, ...

Welke middelen hebben jullie om mijn spelersaccount te beschermen?

Je kunt alle bronnen vinden via deze link of hieronder: : https://www.napoleongames.be/en/responsible-gaming Iedereen heeft recht op spanning en...

Jezelf uitsluiten / Zelfbescherming

Als je jezelf wilt beschermen, kan je gebruik maken van deze optie. Bij het kiezen van zelfbescherming kan je kiezen om jouw account voor minimaal...

Ik ben geblokkeerd door de Kansspelcommissie

Is je account geblokkeerd door de Kansspelcommissie? We raden je aan contact op te nemen met de Kansspelcommissie. Wegens privacyredenen kunnen ...

Uitsluiting bij de kansspelcommissie van alle online/offline platformen (EPIS)

Sinds 2004 beheert de Kansspelcommissie (KSC) het Excluded Persons Information System (EPIS), een elektronisch systeem dat alle uitgesloten spelers...

Ik denk dat ik een gokprobleem heb

Als je denkt dat je gokgedrag escaleert, kun je naar je huisarts gaan. Hij/zij kan je helpen of je doorverwijzen naar andere bevoegde instanties...