Stel een limiet in

user avatar

De stortingslimiet is een wekelijkse grens die is ingesteld voor elke gebruiker op onze website. Deze limiet is standaard ingesteld volgens de wettelijke limiet van 200 euro. Indien u wenst uw limiet te verlagen, kan dit op elk moment en zonder enige vertraging. Indien u een verhoging van uw limiet wenst, dient u 72 uur te wachten alvorens uw nieuwe limiet van kracht zal zijn. Bij het verhogen van een limiet wordt er steeds een controle uitgevoerd door de kansspelcommissie bij de Nationale bank van België. Hierbij wordt nagegaan of u al dan niet op de lijst van wanbetalers in België staat. Indien u niet op deze lijst staat, zal de verhoging van uw limiet worden uitgevoerd na een afkoelperiode van 72uur. Deze afkoelperiode kan niet versneld worden en is een wettelijke maatregel. U kan uw limiet zelf aanpassen op volgende pagina: https://napoleongames.be/nl-be/profile/responsible-gaming

 

Indien u hierover nog extra vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de kanalen op volgende pagina: https://napoleongames.be/nl-be/wiki/help

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 95 van 198

Verwante artikelen

Stel een limiet in

De stortingslimiet is een wekelijkse grens die is ingesteld voor elke gebruiker op onze website. Deze limiet is standaard ingesteld volgens de wett...

Las een pauze in / Time-out

De time-out optie is beschikbaar voor klanten die tijdelijk een pauze wensen te nemen van onze website. U kan bij de time-out optie kiezen van een...

Account sluiten

Indien u niet langer gebruik wenst te maken van onze diensten, kan u ervoor kiezen om uw account te sluiten. Wanneer u uw account gesloten heeft, ...

Welke middelen hebben jullie om mijn spelersaccount te beschermen?

Je kunt alle bronnen vinden via deze link of hieronder: : https://www.napoleongames.be/en/responsible-gaming Iedereen heeft recht op spanning en...

Jezelf uitsluiten / Zelfbescherming

Als je jezelf wilt beschermen, kan je gebruik maken van deze optie. Bij het kiezen van zelfbescherming kan je kiezen om jouw account voor minimaal...

Ik ben geblokkeerd door de Kansspelcommissie

Is je account geblokkeerd door de Kansspelcommissie? We raden je aan contact op te nemen met de Kansspelcommissie. Wegens privacyredenen kunnen ...

Uitsluiting bij de kansspelcommissie van alle online/offline platformen (EPIS)

Sinds 2004 beheert de Kansspelcommissie (KSC) het Excluded Persons Information System (EPIS), een elektronisch systeem dat alle uitgesloten spelers...

Ik denk dat ik een gokprobleem heb

Als je denkt dat je gokgedrag escaleert, kun je naar je huisarts gaan. Hij/zij kan je helpen of je doorverwijzen naar andere bevoegde instanties...