Er zijn 3 manieren om uw saldo op te nemen via Napoleon: Paysafe, Neteller en Instant SEPA (IBAN)
Hier zijn de meest voorkomende redenen waarom een opname niet zou lukken:
- Uw account is niet geverifieerd. Dit betekent dat u nog geen geldige identiteitsbewijs hebt opgestuurd of geüpload naar uw account.
- Een opname kan op elke IBAN, maar deze moet op uw naam staan indien u niet het risico wilt lopen dat uw transactie geweigerd wordt.
- Het IBAN in kwestie mag ook nog niet gebruikt zijn door 2 andere spelers op ons platform.
- Meerdere opnames op korte termijn waardoor een opname niet instant uitbetaald wordt, maar via de standaard SEPA methode (2-5 werkdagen).
- Optie tot opname is uitgeschakeld naar aanleiding van extra controles die op regelmatige basis worden uitgevoerd.
Indien u graag een opname uitvoert via PaySafe of Neteller, dan moet u eerst met PaySafe of Neteller een storting uitvoeren. Nadien wordt de methode die u heeft gebruikt zichtbaar op de opnamepagina.
U probeert op te nemen via een betaalmethode die u van uw account hebt verwijderd.*
*Let op: Als u een kaart van uw spelersaccount hebt verwijderd en nu probeert op te nemen via die kaart, kunt u deze niet opnemen. U moet opnieuw een storting doen met die kaart en vervolgens een opname aanvragen.