Meer info over de stortingslimiet

user avatar

Wij zijn een bedrijf dat een 100% legale, zorgeloze, spannende spelervaring wil bieden en we houden ons strikt aan de wetgeving.

Wij, Napoleon Sports & Casino, zetten onze spelers altijd op de eerste plaats. We hopen dat je zorgeloos en verantwoord van onze producten kunt genieten, zodat spelen altijd leuk blijft. Het is onze dagelijkse missie dat onze spelers de beste en spannendste ervaring hebben, maar ook onze taak en verantwoordelijkheid om misbruik en gebruik door minderjarigen tegen te gaan. Als verantwoordelijke en legale operator hebben we meerdere maatregelen en diverse inspecties om verantwoord spelen binnen een 100% legaal bereik te garanderen, maar ook om elke speler de ondersteuning te geven die hij of zij nodig heeft.

Ons belangrijkste doel is ervoor te zorgen dat je in een veilige en beschermde omgeving kunt spelen. Je moet waarschijnlijk eens kijken naar deze link naar onze website: https://www.napoleongames.be/en/responsible-gaming. Hier vind je alle hulpmiddelen om je spelervaring zo veilig en zorgeloos mogelijk te maken.

 

Waarom heb ik een stortingslimiet op mijn account?

Zoals vereist door de Belgische wet, hebben we een stortingslimiet per doorlopende week. Wij en alle operators die actief zijn in België zijn hier wettelijk aan gebonden, waardoor we je een legale en zorgeloze spelervaring kunnen bieden. Voor meer informatie kun je altijd onze pagina "Verantwoord spelen" bezoeken.

Elke dag zetten we ons in om je de best mogelijke spelervaring te geven met het grootste respect voor de bestaande regelgeving. Daarom willen we je altijd het grootste, spannendste en nieuwste aanbod geven van Dice Game, slots, sportweddenschappen en een uniek Live Casino met Belgische Game Presenters op een gebruiksvriendelijke website! "

Waarom kan ik mijn limiet niet meteen verhogen?

Je kunt altijd een aanpassing van je stortingslimiet aanvragen via je persoonlijke account in Instellingen. Een verlaging van je stortingslimiet zal onmiddellijk worden doorgevoerd. Een verhoging van je

stortingslimiet kan alleen worden doorgevoerd nadat we toestemming hebben gekregen van de Belgische Kansspelcommissie in combinatie met de cooldownperiode van 72 uur. Om je een zorgeloze spelervaring te bieden, passen we deze principes strikt toe.

Elke dag zetten we ons in om je echt spelplezier te geven met het grootste respect voor de bestaande regelgeving. Daarom willen we je altijd het grootste, spannendste en nieuwste aanbod van Dice Game, slots, sportweddenschappen en een uniek Live Casino met Belgische Game Presenters op een gebruiksvriendelijke website brengen! "

Heb je negatieve feedback over deze regels?

We waarderen alle feedback en zetten elke dag alles op alles om je een leuke en spannende spelervaring te geven! Wij en alle Belgische operators zijn wettelijk gebonden aan deze richtlijnen. Om ervoor te zorgen dat we je een 100% legale en zorgeloze spelervaring kunnen blijven geven, moeten we deze richtlijnen strikt volgen. Helaas kunnen we je alleen maar aanraden om je feedback te melden bij de Kansspelcommissie via het e-mailadres info@gamingcommission.be. De Kansspelcommissie heeft deze wet mede bepaald en is verantwoordelijk voor de opvolging ervan. We blijven je de meest aantrekkelijke en spannende spelervaring geven dankzij iedereen in ons team en al onze jarenlange expertise. Wees ervan verzekerd dat onze toewijding hierdoor alleen maar groter wordt. We blijven je de beste dobbelspellen, de nieuwste slots van populaire aanbieders, spannend sportgokken dankzij een groot aanbod livestreams en uniek live casino met Belgische dealers en tafels op een snel en gebruiksvriendelijk platform bieden!

Ben je ontevreden over de stortingslimiet?

Bedankt voor het delen van je bezorgdheid. Zoals bepaald in de Belgische wet, leggen we een wekelijkse stortingslimiet op. Wij en alle Belgische operators zijn wettelijk gebonden aan deze richtlijnen. Om ervoor te zorgen dat we je een 100% legale en zorgeloze spelervaring kunnen blijven geven, moeten we deze richtlijnen strikt volgen.

Bovendien zijn we ervan overtuigd dat dit geen effect hoeft te hebben op de spannende ervaring die we je elke dag bieden. We blijven je de meest aantrekkelijke en spannende spelervaring geven dankzij iedereen in ons team en al onze jarenlange expertise.

Wees er dus zeker van dat onze dagelijkse toewijding om je plezier te bieden tijdens het spelen niet veranderd is. We blijven je de beste Dice games, de nieuwste slots van populaire aanbieders, spannend sport gokken dankzij een groot aanbod van livestreams en unieke live Casino met Belgische dealers en tafels op een snel en gebruiksvriendelijk platform! Als je het gevoel hebt dat we deze wettelijke limieten niet volgen, dan raden we je aan dit te melden aan de Gaming commissie via de e-mail info@gamingcommission.be. Zij zijn bevoegd en zijn de eerste in lijn om deze zorgen op te volgen.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 19 van 40

Verwante artikelen

Hoe kan ik storten met een Napoleon Voucher?

Napoleon Prepaid Vouchers en Napoleon Games voucher codes zijn niet langer beschikbaar als betaalmethode bij Napoleon Sports & Casino. Lees meer.

Welke stortingsmethodes zijn beschikbaar bij Napoleon?

Het is eenvoudig om geld te storten op je Napoleon-account. We bieden 7 verschillende stortingsmethoden om aan al jullie wensen te voldoen. Klik op...

Hoe kan ik storten met Apple Pay?

1. Open het menu door te klikken op de drie horizontale streepjes in de linkerbovenhoek.   2. Klik op "Storten" in de rechterbovenhoek.   3. Voer...

Hoe kan ik storten met Neteller?

1. Open het menu door te klikken op de drie horizontale streepjes in de linkerbovenhoek.   2. Klik op "Storten" in de rechterbovenhoek.   3. Voer...

Waarom is mijn storting niet verwerkt?

Heb je een storting gedaan en staat het geld niet op het saldo van je spelersaccount? Ontdek de mogelijke redenen en wat je kunt doen. Controleer a...

Waarom kan ik niet met een kaart storten?

Er zijn een aantal redenen waarom je niet met een kaart kunt storten. We hebben ze voor jou opgelijst: Kaart is verlopen: Houd er rekening mee dat...

Hoe kan ik een nieuwe kaart toevoegen?

Bij Napoleon heb je de mogelijkheid om een nieuwe kaart toe te voegen zodat je geld kunt overmaken naar je rekening. Als je een nieuwe kaart wilt t...

Hoe kan ik storten met PayPal?

1. Open het menu door te klikken op de drie horizontale streepjes in de linkerbovenhoek.   2. Klik op "Storten" in de rechterbovenhoek.   3. Voer...

Hoe kan ik storten met Skrill?

1. Open het menu door te klikken op de drie horizontale streepjes in de linkerbovenhoek.   2. Klik op "Storten" in de rechterbovenhoek.   3. Voer...

Hoe doe ik een storting?

1. Open het menu door te klikken op de drie horizontale streepjes in de linkerbovenhoek.   2. Klik op "Storten" in de rechterbovenhoek.   3. Voer...