Heb je een storting gedaan en staat het geld niet op het saldo van je spelersaccount? Ontdek de mogelijke redenen en wat je kunt doen.
Controleer allereerst of je voldoende geld hebt om het gevraagde bedrag te betalen.
Storting via debietkaart
Staat het bedrag dat je probeerde te storten als "In behandeling" op je bankrekening? Neem dan contact op met de bank die je kaart heeft uitgegeven voor meer informatie.
Heb je online een storting gedaan en zie je het geld niet op je spelersaccount, terwijl het gestorte bedrag wel als afgeschreven staat en niet geblokkeerd is op je bankrekening? Stuur dan een mailtje naar support@napoleongames.be of chat met ons, en vergeet niet het transactiebewijs door te sturen.
Storting via paysafecard
Als de transactie is verwerkt op je paysafecard-account maar het bedrag verschijnt niet op je Napoleon-account, chat dan met ons of stuur een e-mail naar support@napoleongames.be met:
- Je email adres
- Het bewijs van de transactie die je kunt vinden in je paysafecard-accountgeschiedenis.
We stellen een dossier op voor onze technische dienst en komen zo snel mogelijk bij je terug via mail.
In sommige gevallen kan het gebeuren dat de transactie als "In behandeling" wordt weergegeven op je Napoleon-account maar niet verwerkt is op je paysafecard-account. Dit betekent dat de stappen voor de storting niet zijn voltooid.