Heb je een storting gedaan en staat het geld niet op het saldo van je spelersaccount? Ontdek de mogelijke redenen en wat je kunt doen.
Controleer allereerst of je voldoende geld hebt om het gevraagde bedrag te betalen.
Storting via debietkaart
Staat het bedrag dat je probeerde te storten als "In behandeling" op je spelersaccount? Heb dan even geduld. Het kan tot 48 uur duren voordat deze transactie definitief verwerkt is.
Staat het bedrag dat je probeerde te storten als "In behandeling" op je bankrekening? Neem dan contact op met de bank die je kaart heeft uitgegeven voor meer informatie.
Heb je online een storting gedaan en zie je het geld niet op je spelersaccount, terwijl het gestorte bedrag wel als afgeschreven staat en niet geblokkeerd is op je bankrekening? Stuur dan een mailtje naar support@napoleongames.be of chat met ons, en vergeet niet het transactiebewijs door te sturen.
In deze gevallen, als er meer dan 3 dagen zijn verstreken en het geld is niet teruggestort op je bankrekening, raden we aan om contact op te nemen met je bank (dit valt buiten onze controle).
Storting via paysafecard
Als de transactie is verwerkt op je paysafecard-account maar het bedrag verschijnt niet op je Napoleon-account, chat dan met ons of stuur een e-mail naar support@napoleongames.be met:
- Je gebruikersnaam
- Het bewijs van de transactie die je kunt vinden in je paysafecard-accountgeschiedenis.
We controleren de informatie en komen zo snel mogelijk bij je terug.
In sommige gevallen kan het gebeuren dat de transactie als "In behandeling" wordt weergegeven op je Napoleon-account maar niet verwerkt is op je paysafecard-account. Dit betekent dat de stappen voor de storting niet zijn voltooid.