Er zijn een aantal redenen waarom je niet met een kaart kunt storten. We hebben ze voor jou opgelijst:
- Kaart is verlopen: Houd er rekening mee dat de storting niet kan worden verwerkt als de geldigheidsperiode van de kaart is overschreden. Probeer het in dit geval met een andere geldige kaart of gebruik een andere beschikbare betaalmethode.
- Je hebt niet voldoende geld op je rekening staan om deze transactie uit te voeren.
- De gegevens op de kaart zijn niet correct ingevoerd in de daarvoor bestemde velden of je hebt de kaart niet geactiveerd voor online gebruik. In dit geval wordt de transactie niet geaccepteerd en moet je contact opnemen met de bank die de kaart heeft uitgegeven om de activering van deze dienst aan te vragen.
- Fout van de bank die de kaart heeft uitgegeven. In dit geval moet je contact opnemen met je bank om uit te zoeken waarom je de transactie niet kunt voltooien.
- Je hebt het verificatieproces voor het valideren van de gebruikte betaalmethoden niet voltooid; als je nog niet weet welke betaalmethoden beschikbaar zijn, nodigen we je uit om het artikel te lezen dat volledig aan dit onderwerp is gewijd.
- Je hebt niet de juiste betaalmethode gekozen.
- Je hebt een limiet ingesteld op je account of kaart.
- Je probeert te storten met een kaart die niet wordt uitgegeven in bepaalde landen.
Houd er rekening mee dat het systeem niet toestaat dat je meer dan 5 mislukte stortingspogingen hebt in een periode van 2 uur.
Voor sommige kaarten wordt je gevraagd om de transactie te bevestigen met een extra wachtwoord (3D Secure code). Het is erg belangrijk om de juiste informatie door te geven om problemen bij het storten te voorkomen. Meestal ontvang je deze code via sms en moet je deze invoeren in het vakje "3D Secure-wachtwoord" dat verschijnt.
Als je problemen hebt met het bevestigen van je transactie, neem dan contact op met je bank zodat zij je gegevens kunnen bijwerken en zorg ervoor dat het telefoonnummer dat je aan je bank hebt doorgegeven correct en geldig is.