Je hebt meerdere keren geprobeerd je aan te melden met het verkeerde wachtwoord en je account geblokkeerd.
Als je een actieve account hebt, kun je je wachtwoord en/of gebruikersnaam herstellen/resetten door naar de link "Wachtwoord vergeten" te gaan en vervolgens het e-mailadres in te voeren dat is gekoppeld aan je spelersaccount of, rechtstreeks vanaf de site, de onderstaande instructies te volgen:
Als je account is geblokkeerd omdat je je wachtwoord verkeerd hebt ingevoerd, krijg je een pop-up te zien met de tekst: "Je account is geblokkeerd vanwege vele mislukte aanmeldpogingen". Je hoeft alleen maar de stappen bij 'Wachtwoord vergeten' te volgen voor het deblokkeren van je account.
Je bent jouw wachtwoord vergeten
In dit geval hoef je alleen maar op de knop "INLOGGEN" te klikken die je rechtsboven kunt vinden.
Klik in het venster dat wordt geopend op "Wachtwoord vergeten?".
Om je wachtwoord opnieuw in te stellen, moet je het e-mailadres voor je spelersaccount invullen en op de knop "STUUR EEN RESETLINK" klikken.
Binnenkort ontvang je een e-mail met een link (knop) om je wachtwoord opnieuw in te stellen op het e-mailadres dat is gekoppeld aan je spelersaccount.
Je probeert in te loggen van buiten België
Toegang tot het onlineplatform is alleen mogelijk vanaf het grondgebied van het land en er moet een internetverbinding vanuit België worden gebruikt. Je kunt niet op het onlineplatform spelen vanuit een ander land.
LET OP: Het is mogelijk dat je niet kunt inloggen vanwege cookies of cache, hoewel je inloggegevens correct zijn. Om de verificatie te laten slagen, moet je cookies verwijderen en je cache wissen.