Ik kan niet spelen, hoe komt dit?

user avatar

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Controleer zeker het volgende:

  • Komen uw gegevens overeen met het rijksregister?
    Zo niet, neem dan contact op met onze klantendienst om u verder te helpen. Houd uw identiteitskaart alvast bij de hand.

  • Is uw account geverifieerd?
    Zo niet, bekijk dan het volgende artikel om uw account te verifiëren 👉 Accountverificatie

  • Bent u uitgesloten bij de Kansspelcommissie?
    Dan raden wij u aan om hen te contacteren voor meer informatie. Indien u opnieuw mag spelen, vragen wij een officieel bewijs waarin de Kansspelcommissie bevestigt dat u opnieuw mag spelen. Dit mag u doorsturen naar support@napoleongames.be. Onze klantendienst neemt het dan verder op.

  • Uw internetverbinding?
    Verwijder alle cookies en browsergeschiedenis, en herstart uw apparaat of vernieuw de pagina.

  • Bent u in het buitenland?
    U kunt ons platform enkel bezoeken wanneer u zich fysiek in België bevindt.

 

 

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0